Följ min beställning
Processen för orderuppföljning hos Vélo-Store sker via e-post som vi kommer att skicka till dig i olika steg, inklusive:
- Bekräftelse av din beställning: när din beställning har bekräftats, blir du omdirigerad till bekräftelsesidan på vår webbplats med meddelandet "Tack för din beställning". Vid det här laget skickar vi ett bekräftelsemail som innehåller alla detaljer om din beställning.
- Frakt av din beställning: så snart din beställning har skickats, skickar vi ett e-postmeddelande för att informera dig och ge dig ditt spårningsnummer, vilket gör att du kan följa paketets väg på transportörens webbplats.
Nedan hittar du en lista över de olika webbplatserna där du kan följa din leverans:
Ändring / Avbokning av din beställning
1 - Kan jag ändra min beställning?
Så snart din beställning har bekräftats och godkänts är det inte längre möjligt att ändra den. Detta inkluderar ändringar angående storlek eller färg på en artikel, fraktmetod eller betalning samt tillägg eller borttagning av artiklar.
För alla frågor rörande vår retur- och återbetalningspolicy, vänligen se vår dedikerade sektion Retur & återbetalning.
2 - Kan jag avboka min beställning?
Det är möjligt att avboka din beställning om den ännu inte har förberetts eller skickats för tryck (i fallet där en anpassning har valts). Efter detta steg är det inte längre möjligt att avboka din beställning. Du måste då göra en retur så snart den har levererats genom att följa länken: Begära en retur.
För att ta reda på om avbokning är möjlig, vänligen kontakta oss via sidan Kontakta oss, och välj följande orsak: "Jag vill avboka/returnera min beställning".