Vevkedja med en våg Sram XX1 Eagle Bst 148 DUB Dm 12V 34D Xsync2

Vevkedja med en våg Sram XX1 Eagle Bst 148 DUB Dm 12V 34D Xsync2

Börjar på: 7 749,64 kr

6 821,15 kr

-12%
Franska storlekar som standard

Börjar på: 7 749,64 kr

6 821,15 kr

Lägg till i önskelista

Tillgängliga

Beskrivning

Vevkedja med en våg Sram XX1 Eagle Bst 148 DUB Dm 12V 34D Xsync2
  • Äkta tävlingscyklister letar alltid efter en avgörande fördel: det är den obevekliga jakten på lättare, styvare, bättre presterande och mer hållbar utrustning.
  • För att skapa bästa möjliga drivlina har vi tänkt om när det gäller utformningen av vårt vevparti. Vårt helt nya vevparti XX1 Eagle CARBON TUNED är det lättaste, styvaste och mest högpresterande vevpartiet i vårt nuvarande sortiment.
  • DUB-tekniken förstärker allt detta genom att förenkla länken mellan axeln och bottenfästet och omdefinierar begreppet "motstånd". Vevarmar med DUB-teknik garanterar enkelhet, kompatibilitet och hållbarhet.
  • Sram EAGLE -kedjedrevet har den nya X-SYNC 2-tekniken för betydligt tystare prestanda, bättre leravakuering och extraordinär hållbarhet, compatible med 12- eller 11-växlade drivlinor.
  • DUB-tekniken har ett förbättrat bottenfäste och en ny axeldesign.
  • Tillsammans säkerställer de en mer enhetlig metod för montering av bottenfästet, förbättrad tätning mot föroreningar och definierar ett nytt mått på styrka.

Detaljer:

  • Hålad kolfibervev (Carbon Tuned)
  • CNC aluminium kedjekrans Eagle SL
  • Boost direktmonterad kedjekrans X-Sync 2
  • Gränssnittet mellan axeln och lagren är kärnan i dub-tekniken.
  • Styvhet kombineras med lång livslängd. Vi går bortom konventionell visdom och förenklar saker genom att integrera samspelet mellan kedjering, vevparti, axel och bottenfäste. Med detta tillvägagångssätt skapar vi en bättre drivlina.
  • DUB-teknik Gränssnittet mellan axeln och lagren är kärnan i dub-tekniken.
  • Styvhet kombineras med lång livslängd. Vi går bortom konventionell visdom och förenklar saker genom att integrera samspelet mellan kedjekrans, vevparti, axel och bottenfäste. Med detta tillvägagångssätt skapar vi en bättre drivlina.
  • DUB-teknik Gränssnittet mellan axeln och lagren är kärnan i dub-tekniken.
  • Styvhet kombineras med lång livslängd. Vi går bortom konventionell visdom och förenklar saker genom att integrera samspelet mellan kedjekrans, vevparti, axel och bottenfäste. Med detta tillvägagångssätt skapar vi en bättre drivlina.
  • Styrka och styvhet där du behöver det, lätthet där du vill ha det. Kolskiktsteknik som är exklusiv för SRAM ökar tjockleken och styvheten i kritiska belastningsområden. Den skiktade arkitekturen av tunnare kolfiber
  • säkerställer optimal viktbesparing utan att kompromissa med styrkan.
  • XSYNC 2 EAGLE är den senaste utvecklingen av SRAM X-SYNC-tekniken. Den aggressiva tanddesignen ger bättre kedjehållning för mjukare och effektivare trampning. Med fokus påaccent ännu längre livslängd har
  • XSYNC EAGLE design minskar friktionen och ansamlingen av lera, grus och smuts.
  • Vevlängd 170 Material Carbon Antal kedjekransar 1 Axel för bottenfäste DUB (28,99 mm) Standard vevlager Sram DUB Kedjekrans 34 tänder Hölje Ingår Nej Hastighet 11
  • 12 Q-faktor 168

Mer information

Varumärke Sram
Tillverkarens SKU 00.6118.573.00
Färg svart
Färg Svart
Kön Blandad
Åldersgrupp Vuxen
Egenskaper Mono-fack
Sortiment XX1